18 juni 2019

Three years ago

Kan knappt förstå det, men precis idag är det faktiskt hela TRE ÅR sen jag satte mig på flygplanet och for iväg på mitt livs resa - fem veckor i USA! Har försökt göra en egen kategori för min USA-resa här i bloggen, men tyvärr tenderar tiden inte riktigt att räcka till.. Tills jag blir klar får ni helt enkelt söka manuellt, i vänstra spalten under bloggarkiv ska ni söka er till juni och juli 2016, där finns alla mina inlägg angående resan sparade. Här (klick) kan ni läsa om och se bilder i en liten tillbakablick gjord för två år sen.

Så många fina minnen att spara i hjärtegropen <3

För tillfället har jag en riktigt stark längtan att återvända till USA. Planen är ju nog att sen nån gång se "resten", det vill säga de övriga 36 delstater jag inte kan kryssa av på min lista ännu.. Men känns som att det är lääänge tills jag har tid och möjlighet att göra en sån resa igen, och jag skulle helst se att det sker NU! Nåja, får väl bara fantisera vidare, och i stället med glädje se tillbaka på den resa jag faktiskt redan varit på. Inte många som kan säga att de gjort samma som mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar