26 juni 2019

Leftovers

Igen en gång har jag grävt i mitt mobilgalleri efter bilder som blivit knäppta i farten, men som aldrig hamnade i nåt blogginlägg. Här ska ni få se vad juni haft att bjuda på:

Vi skaffade en villa-vagn till svärisarnas villa för ynka 50€ via FB-loppis! Där har barnet sovit så gott två gånger redan.
En playdate med Caroline och Savannah.
Träff med Maria, Madde och våra 2018-barn.
En dag möttes vi av dessa hagel när vi kom hem från en Vasaresa!
På ovannämnda shoppingtur fyndade jag massa kläder åt Eleonore - för 10€!!! Combo-loppisfyndet innehåller två regnjackor, ett par regnbyxor, ett par shorts och fyra par byxor/leggins.
När barnet vrålar i högan sky och man funderar vad som är fel... HAHA!
Sebastians farfar hade tydligen gömt något roligt i spånet i väggarna. 
Fyra generationer på kusin Andrés examenskalas.
Hon och jag <3
Kesätyttö!
 Viktigt att testa om pappas trappbygge håller...
 På sago- och pysselstund vid Oravais bibliotek.
 Saknar havet! Njöt till fullo av en promenadrunda i mitt älskade Årvas.
 Barnet var i extas över att få köra lite gräsklippare med sin far.
 Skönt att sitta och njuta på terrassen med en skål kvarg.
 Smoothiebowl - hur hade jag kunnat glömma bort det?
 Min faffa blev 80 år 24.6, då passade vi på att hälsa på honom en stund.
Ny hylla i köket - nu blev det mer enhetligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar