12 maj 2015

Ofrivilligt

Här ligger jag nudå igen, på soffan. Ofrivilligt. Helt slut, trött och hängig. Får väl bara lära mig att varje gång jag tror jag är frisk och kan börja leva ett normalt liv, så slår det till igen.. Denna gång har jag halsont. River till som ett rivjärn i halsen varje gång jag hostar, men samtidigt är jag slemmig. Blev stockad i näsan idag också, men hoppas att det bara är pollen (för ögonen kliade efter att vi varit ute på eftermiddagen). Fick stryka "gym" från dagsschemat. IGEN.

Skickade iväg sambon på grillkurs till Vörå. Det hade jag gett honom i födelsedagspresent! 20€ är ett lågt pris att betala om jag slipper grilla framöver, haha. Inga mer torra biffar i dethär hushållet inte!

Nå vad ska jag göra ikväll då? Skulle åtminstone ha stor lust att gräva ner mig under täcket och sova på soffan hela kvällen. Men vad blir väl bättre av det.. Tror jag ska börja med att åka iväg till verkstan och måla siffror på bilarna. På torsdag ska vi nämligen till Lapo på lite racing, den lediga dagen till ära. Har tänkt vinna med Renault jag då... HEH. Nä, sen ikväll ska jag nog göra müsli och knäckebröd. Och skriva lite om mitt nya inköp - en systemkamera!

1 kommentar: