29 december 2014

Önskeinlägg: Mina mål för 2015

I den spontana frågestunden i videobloggjulkalenderns tjugonde lucka hade jag fått en fråga om mina mål för 2015. Häromdagen skrev jag ju min checklista för 2014, alltså förra årets version på detta. Roligt att se vilka mina "mål" var då, och vad jag åstadkommit under det gångna året. I år blir det en lite annorlunda lista, har jag på känn.. Vet inte vad annat jag kan säga om dethär året, 2014, än att jag förändrats ganska mycket. Det känns som om jag äntligen "hittat mig själv", som om jag nu vet vad jag vill och vad jag går för. Men mer om det i ett litet sammanfattande inlägg för året som gått...

Mina mål för 2015: 
- Fortsätta se saker ur positiva synvinklar
- Fokusera mera på mig själv, vad jag vill och vad jag mår bra av
- Återuppta och hålla den hälsosamma livsstil jag hade i mitten av detta år
- Umgås mer med nära och kära
- Ta tid för att vila, ta det lugnt och bara vara (det om något har jag lärt mig i höst när jag varit sjuk)
- Resa till ett nytt ställe
- Konsumera mindre och spara mer pengar
- Våga ta mig an nya utmaningar/göra saker jag aldrig tidigare gjort
- Bli frisk i ryggen (önsketänkande...)
- Ta fler och bättre bilder
- Röja detdär förbaskade uthuset!!!
- Njuta av livet, vara LYCKLIG

Det låter väl inte alltför svårt, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar