22 december 2014

Dan före dan före dopparedan

Här kommer en sen hälsning från en som varit igång hela dagen! Ingen vila här inte... (även om jag är riktigt krasslig just nu) Har en hel del att stå i såhär inför julen. Dagens videoblogg håller som bäst på att laddas upp, får ursäkta för den sena timmen, men hade inte kunnat sätta upp den så mycket tidigare.. Som ni kommer förstå när ni ser vad luckan innehåller! Har donat på här hemma hela dagen, städat och fixat, varit på lite ärenden och sånt.

Nu ska jag slappa här framför datorn en stund till innan jag kryper ner under täcket. En actionspäckad dag framför imorgon också. Men sen tänker jag minsann pusta ut! Och börja på med min utmaning: En film om dagen hela jullovet. Idag hann jag INTE... Orsaken ska ni få nedan:

Granen står så grön och grann i stugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar