21 juli 2013

SUNday

Söndag "morgon" och risgrynsgrötskokning pågång här på Kyrkbackan. Gubben ligger och snarkar ännu och jag börjar bli orolig om jag ska hinna äta innan det är dags att trampa iväg till jobbet. 13-21 idag, så borde starta iväg med cykeln senast 12:20 för att inte behöva stressa ihjäl mig. Vackert väder ute, men blåsigt som tusan! Ska hoppas jag har medvind... Antar att det blir en dag ute på hyresvillan idag på jobbet. Grillning och bastu och simning och sånt. Skönt med lite omväxling!

Mycket annat har jag inte att berätta. Några bilder från den gångna veckan kan jag däremot bjuda på!

 Kalle hittas för tillfället varje kväll i verkstan på Brännbergskärr i färd med att fixa bilen inför Kardaanikunkku. Vet fortfarande inte hur vi ska bli klara tills nästa helg...
 Gjorde besök en solig afton
 Härligt kvällsväder!
 Ute med vita faran!
 Som ni vet så älskar jag när solen börjar gå ner...
Och här är mina nya IKEA-hyllor! Tavlorna är bara en fundering över hur det skulle kunna se ut sen... Hade tänkt ha de stora på stående men taket lutade för mycket för att det skulle lyckas, skit också! Och ja, jag vet att lampan är sned...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar