17 juli 2013

Senapsgult

Vet faktiskt inte riktigt vad det beror på, men varje år när det börjar lida mot höst får jag på något underligt vänster alltid pippi på senapsgult. H&M-katalogens alla senapsgula tröjor måste jag få hem... Lyckost mig att jag alltid är lika fattig och inte har råd att beställa hem ALLA! Fast denhär gången blev det nog några nya plagg i alla fall..

Wantie
 Wantie
Wantie
 
Beställt hem!
 Beställde också hem dessa snygga superstretch-jeans i hopp om att jag då kan pensionera mina gamla svarta...
 Kängor påväg hem till mig, som vanligt några år efter alla andra...
 Hittade också denna snygga burk på rea, och kunde inte motstå.
Så det var några av sakerna jag fastnade för denna höst...

Har du börjat beställa höstplagg ännu?
Och tycker du senapsgult är snyggt eller styggt?

4 kommentarer:

  1. Senapsgult kan va supersnyggt eller skitfult, beror bara på hur man matchar e o på VAD e e :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha jaa, ja tänker på en sånde 70-talsgubb me na senapsgula böxor... not hot :D

      Radera
  2. Va myki snyggt do hitta! :D Senapsgult e nåo faktiskt riktigt fint tycker ja, men tyvärr passar ja int själv i han färgon. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! ska hoppas he sir lika snyggt ut på me som på H&M-flickona.. bruk jo tyvärr int allti va så!
      he e faktiskt en ganska knepi färg, tror man måst vara ganska mörk för att he int ska si 70-tals ut :D

      Radera