20 april 2012

Places

Ställen jag vill resa till innan jag dör (helst lite före):

Australien!!!
Nya Zeeland
Karibien (8 months to go!)
Indien
USA - åtminstone nån håla i Montana. LA och New York
Norge - igen
Irland
Island
Kina
Japan
Hawaii
Italien
Egypten - eller nån annanstans där man kan se Saharaöknen...
Grekland - igen
Brasilien
Canada
Färöarna

Okej, jag antar att det är lättare att säga att jag vill se:
Alla världsdelar. En hel del stater. Alltmöjligt nytt och ovanligt och trevligt som finns att ses.

Vad vill du se i ditt liv?

4 kommentarer:

  1. Jag vill å se allt! Gärna Australien och Nya Zeeland, USA och Afrika e på topp. Dessutom mer åv Indien och Asien, så jaa, allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tänk tå man sko ha obegränsat me tid (å pengar!), tå sko e no reisas!

      Radera
  2. Australien o Nya Zeeland ha ja drömd om saan ja va lill. O Island e no nästan ett "måste" att sii o uppleva. :D Indien sku o kuna vara ganska intressant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo Australien e no nästan ett måste fö me, helst så fort som möjlit.. sko vila fara san tå ja blir fädi i skolan :) men antar man sko måst byri spara pengar flitigt no isf..
      Kalles mam å pap tycker jo om Indien, så täför ha ja blivi intressera. tror nog he var att fara med dem jär snart nangang!

      Radera