23 maj 2018

Fjorton år med Mimmi

Min dator har börjat krångla lite när man startar den, och givetvis är jag rädd att den ska krascha närsomhelst. Grävde därför fram min externa hårddisk och säkerhetskopierade senaste årets bilder dit, ifall det skulle hända något med datorn. Där på hårddisken finns det många roliga minnen sparade, ska jag säga er! Har bilder så långt bak som från 2005, vilket torde vara året jag fick min första egna digikamera. När jag förde in 2017-2018 bilderna passade jag därför på att plocka ut en bild på mig själv från varje år det fanns bildmappar på hårddisken (det var inte lätt, ska ni veta!). Och här ska ni få se nu då, fjorton år med Mimmi:

2005 i pariserhjulet på Powerpark. Fråga inte varför jag ser så ledsen ut?! Kanske jag var höjdrädd...
2006 i högstadiets korridor.
2007 när jag och min pojkvän Kim var get-skötare, haha!
2008 på morsdagslunch vid Pavis med syrran och kusin Felicia. Skrattade så jag tänkte dö åt den här bilden!
2009 med Madde på Årvas ABC. Those were the days! (å lika grann e vi än!?)
2010 då jag blev kombistudent.
2011 när jag och Tees loosade i musicquiz och måste dansa på biljardbordet vid Netti.
2012 på Rapakunkku i Jepo i splitterny kördräkt. Saknar verkligen jokkistiden!
2013 på klassresa i Split, Kroatien.
2014 varmaste sommaren i mannaminne och photoshoot med Maria nere vid Lavan. Än idag är detta en av mina favoritbilder på mig själv!
2015 villaavslutning i Pensala i min sprillans nya Odd Molly-kofta.
2016 i Las Vegas, USA, när jag fick prova hårförlängning.
2017 och förlovningsfotografering vid Kyroboas med Maria.
2018 och min lilla kärlek, viktigaste personen i världen, som förändrade hela mitt liv <3

Å he va he, 2005 till 2018! Har också tidigare gjort ett inlägg med mina gamla skolfoton, det inlägget kan ni se hääär. Tyckte det var riktigt roligt att gräva i bildarkivet, och hade väldigt svårt att välja en bild per år till detta inlägg.. Vem vet, kanske det kommer en fortsättning nån gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar