23 maj 2017

Tue 23/5

Här ligger vi ute och njuter av solen på balkongen!

En helt vanlig jobbdag, som började och avslutades med cykeltur. Sju kilometer är ganska passligt för att ladda i och ur på vägen till och från jobbet! Men lite tungt var det nog med motvind hemåt.. Imorgon ska vi på vårutfärd med kidsen, till Kovjoki för att åka med Emma-tåget. Så roligt! Hoppas vi har lika fint väder som de senaste dagarna.. Sen blir det två lediga dagar plus helg för mig, så en väldigt kort arbetsvecka med andra ord. Nästa vecka är det sista veckan med normal ordning, sen lägger vi i sommarläge och kör på så fram till midsommar. Semestern hägrar i horisonten! Hur i hela friden det nu gick till, tycker det inte känns som alltför längesen jag återvände till jobbet efter förra sommarsemestern.. Knäppt hur fort livet går ibland!

Ikväll har vi vårens sista Pensala-zumba också. Sen blir det sommarlov fram till september, buhuu! Får helt enkelt försöka vara hård med att ta mig till Jeppis på måndagar, för att hålla mig rörlig. Och så många cykelturer och promenader i sommar! Får väl bara hålla tummarna för vackert sommarväder.. I värsta fall får jag väl låsa in mig på gymmet hela sommaren. För träna, det måste jag i varje fall! Både för kroppens och knoppens skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar