14 november 2016

Monday 14/11

Måndag igen. Vet att jag sagt det förut, minst tusen gånger, men det känns onekligen som om mitt liv bara består av måndagar och fredagar. Det brukar barnen på jobbet också påpeka! Hinner bara börja en vecka så är den slut igen... Just den här måndagen har väl varit en ganska vanlig måndag i mitt liv. Jobbat 9-17. Vi sjöng igenom julfestsångerna för första gången (bara en månad kvar sini!). Hade missberäknat med minusgraderna så jag stod ute och huttrade den sista timmen innan jag fick åka hem. Restmiddag på menyn, Basti fick förra veckans ugnskorv och mos, medan jag åt spenatplättar, knäckebröd och mandariner. Man tager vad man haver...

Nu sitter jag och laddar upp inför kvällens zumba. Ska strax åka iväg till Nykaabi och slå följe med mamma till Jeppis. Flera veckor sen jag varit till Studio Z, så det ser jag framemot! Och när jag är hemma igen (runt kl 22) är det bara att äta kvällsmål, duscha och söka sig i säng då... Håhå, tiden flyger iväg. Men inget dåligt med det, snart är det juuuul!

Om det blir tyst här på bloggen resten av veckan så beror det på följande program:

Måndag - Jeppis-zumba
Tisdag - Pensala-zumba
Onsdag - Kurs i stödtecken
Torsdag - Hjulfestplanering
Fredag - Inget program!
Lördag - Storloppis i Botniahallen 10-15 och Hjulfest på Ädelbragd
Söndag - Vilodag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar