26 november 2016

Christmas is coming

Nu har jag julpyntat så det står härliga till här i gården! Väldigt annorlunda förutsättningar från tidigare två år, men tycker ändå jag fick till en riktigt bra stämning trots de få kvadraterna att pynta på.. Dock fick jag konstatera att den mintgröna tapeten skär sig ganska duktigt med julrött, menmen.. Och nya sängen väntar vi fortfarande på, så det ser lite tokigt ut i sovrummet just nu. Men överlag är jag nöjd, och det som återstår är väl lite julblommor och kanske nån finjustering av dekorationer här och där. Julgranen kommer vi sätta ut på balkongen sen när det väl blir dags. Men annars så är jag nog så gott som redo - Christmas, bring it on!

Och ja, ni får ursäkta kvaliteten och mörkret i bilderna, det existerar ju som ni kanske märkt inget som heter dagsljus just nu...

2 kommentarer:

  1. Var har du hittar julbockarna i vitt och svart? Supersnygga! :)

    SvaraRadera
  2. Om jag inte minns helt fel är de från Tuuri, men har nåt minne av att det finns/funnits liknande på Minimani också :)

    SvaraRadera