16 augusti 2019

Long time no blogglista

När vaknade du i morse?
Strax före klockan 6 när jag var kissnödig... Lyckades nästan somna om efter vessabesöket, men sen kom sambon och sa hejdå, och fem sekunder senare hördes ett "häjj" från spjälsängen. Bara att börja dagen alltså!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Vad är klockan, har Basti försovit sig?

Har du ringt nån idag, i så fall vem, och vad sa ni?
Försöker som bäst ringa till barnrådgivningen och boka en tid för 1,5-årskontroll, men får inget svar...

Har du ont någonstans?
Lite i nedre ryggen och i magen. Borde verkligen ta itu med mina magbekymmer nu igen!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Sushi! Ska dock och äta asiatiskt om en liten stund, så kanske det hjälper mot det värsta suget.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Säkert något smått på bybutiken.

Vilken var den första internetsidan du besökte idag?
Instagram är alltid det första jag tar upp. Men hann inte scrolla länge förrän barnet skulle ha igång YouTube, haha!

Vad ska du göra i kväll?
Kusin Heidi kommer troligen hit på besök en sväng.

Vilken var den första låten du satte på idag?
Babblarna - Här är jag :D

Varför ska man läsa din blogg?
Om man är intresserad av mitt liv och vår husrenovering.

Vad gjorde du för exakt en vecka sen, den här tidpunkten?
Var i jobbet, och höll på och dukade fram till lunchen.

Tror du att du kommer få en komplimang idag? I så fall, för vad?
Kanske för att jag har tvättat håret? Haha.

När fotade du något senast, och vad?
Knäppte denna bild på trappan igår:


Kommer du göra av med pengar idag? I så fall, på vad?
Jepp, ska betala för buffélunch, och sen kanske hämta en chokoplatta från butiken...

Vad borde du göra idag?
Faktiskt inte så mycket alls! Barnet somnade(?) medan jag dammsög hela huset, och då hann jag tvätta terrassdörrens fönster samt sätta igång en tvättmaskin efter också. Så att få hängt upp tvätten och sätta igång en till maskin är väl mina enda måsten idag. Skönt!

Tufft att vara dagisflicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar