4 december 2018

Camera roll

Återigen har det samlats en del bilder på telefonen och sen datorn, som aldrig kommit sig ända till bloggen. Nu tänkte jag passa på att sammanställa dem i ett eget inlägg, så får ni en liten inblick i vad vi haft för oss på senaste tiden. Häng med!

 Novembervädret visade sig från sin allra bästa sida, och jag njöt av varje liten solskenspromenad.
Renoveringsmode: on (och alltid när jag kommit igång vaknar barnet).
NNSB's Hjulfest år 2018 på Glasbruket kan bäst sammanfattas med denna bild. SÅÅÅ god mat!
 Linn och jag satte barnen i varsin vagn och gick ut på en härlig lördagspromenad i Kuckus.
 Årets första glögg avnjöts med chips och dipp framför en film.
En fammo på besök.
Testade nya Chao-restaurangen i Oravais(!) tillsammans med Maria, Madde och barnen. Tio poäng!
 Brunch på Kimo UF tillsammans med Louise, åtföljt av en solskenspromenad, var en perfekt start på en helt vanlig söndag!
 På Wargendahl och väljer sovrumstapeter.
 Daniela inspirerade mig till en mycket enkel men supergod onsdagsmiddag: Batatklyftisar, stekt lax (nästa gång testar jag kyckling som i originalreceptet!) samt sås med creme fraiche och fetaost.
 Mammornas kaffepaus när barnen sover ute i vagnen, hade jag och Madde i fredags.
 Julmarknad i Stjärnhallen featuring Maria i lördags.
 När barnet fick lyssna på Peltor-radio för första gången.
 Sebastian gjorde pepparkakor åt våra lillajulsgäster.......
 Mina älskade lådhyllor har återuppstått från de döda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar