30 november 2019

Välkommen hem till oss 2018 VS 2019

Ni vet ju redan att vi gjort en hel del renoveringar här i huset sen vi flyttade in i oktober förra året. Nu i veckan har jag plockat fram julpynt, bytt gardiner och hängt upp julstjärnor i fönstren. Passade på och sökte fram en bild på hur bruna sovrummet, som idag alltså är vårt nya grovkök/klädhängningsställe, såg ut förra året, och hittade samtidigt två bilder jag fotograferat av ingången när vi nyss flyttat in. Det är inte bara mot grovköket som ingången ändrat, utan också när man kommer in, eller tittat från köket, är utsikten en helt annan nu. Idag knäppte jag lite lillajulbilder på hemmet (kommer upp imorgon eller på måndag), och passade samtidigt på att ta en "efter"-bild från samma vinklar. Vi går väl mot bättre tider hoppas jag, för idag hade jag verkligen ingen hjälp av dagsljuset! 

2018:
2019:

Och så sett från andra hållet, 2018:
2019:
Lite dålig vinkel och väldigt mörkt, sorry.. Men ni ser ju den största förändringen, va!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar