16 februari 2019

Helglistan

Hittade denna lista hos Carro och tyckte att det vore läge för en lista, eftersom det är längesen jag fyllt i nån. Håll till godo:

Har du gråtit i veckan?
Jo, för att jag varit så arg och irriterad. Till slut slår det alltid över till gråt..

Veckans sämsta?
Att det varit så dåligt väglag att vi knappt kommit oss ut på några promenader. Att köra bil längs våra småvägar har verkligen varit en utmaning!

Veckans roligaste?
Mamma-babyträffen i Nykarleby i fredags var superskoj!

Vad gör du just nu?
Äter glass och "vaktar" Eleonore som sover. Sambon är på 30-årsfest bara några hus bort.

Vad händer i helgen?
Idag har vi färdigställt i sovrummet så vi ska kunna sova första natten, haft svärisarna på kortvisit, samt varit på Janis 30-årskalas. I morgon blir det ett besök till mina föräldrar som kommit hem från skidsemester i Alperna.

Roligast idag?
Att vi äntligen kan flytta in i sovrummet! Även om det inte är helt färdigt ännu, är jag sååå nöjd med slutresultatet!

Nåt du är extra tacksam över att du gjort i veckan?
Tränat båda mina inplanerade pass och umgåtts mycket med vänner.

Vad önskar du dig mest av allt just nu?
Att vågen skulle visa 20 kg mindre, och en helt ny garderob (innehållet då, en fysiskt ny garderob får jag i nästa vecka, hehe!).

Två roliga saker du ska göra nästa vecka?
Träffa kompisar och gå på revy. Sistnämnda ser jag veeeerkligen framemot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar