4 november 2017

Lördagsgöra

Hej på er! Denna halvsoliga lördag i november sitter jag på soffan och bloggar i väntan på att något intressantare ska hända. Har gjort min vanliga lördagssvepning med klädtvätt, disk osv. Sebastian är givetvis i älgjakten, så honom har jag inget sällskap av. Men kanske nästa helg, med bra tur... Ska få min kusin Heidi på besök här om några timmar, men innan dess hade jag tänkt passa på att bokföra oktober månads utgifter och inkomster, och sen traska iväg till butiken. I kväll ska vi hälsa på hos Madde, Rico & Saga i Pensala. Det blir hamburgare på menyn, så jag ska ta och baka egna hamburgerbröd, göra picklad rödlök och guacamole. Mums! Annars inte mycket på hjärtat idag. Satt nyss och skrev ett långt inlägg om vad jag tycker om/inte gillar att läsa i bloggar. Och så fick sidan nåt fel och allt försvann. Tack nu bara.. Får börja om igen. SUCK.

Några bilder från dagar som gått:

 En jobbselfie i förmiddagssolen.
 Häromkvällen var vi och veckohandlade till S-market i Härmä. Hittade denna stora Monstera för ynka 6,95e! Veckans tips till alla grönväxtälskare i nejden.
 Magen i vecka 24.
Igår kväll bjöd svärisarna på middag. Nicki hade tagit med sig sällskapsspelet Risk. Väldigt intressant. Och JAG VANN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar