30 juli 2017

Detta har hänt

Söndag, och min sista lediga dag innan jag återgår till jobbet. Gårkvällen spenderade vi i Pensala på bröllopsfest hemma hos Cila och Vincent. En sån perfekt och lyckad kväll på många vis! Lovar att berätta mer om det sen. Idag har vi inte gjort så mycket. Sovit bort halva dagen, tvättat bilarna och varit på en kort skogspromenad (läs: sambon satte ut en viltkamera och jag åt blåbär). Satte igång grillen, som vi använt alltför få gånger den här sommaren. Och nu är jag nyduschad, har hängt upp två maskiner tvätt och njuter av kvällssolen på balkongen. Snart dags att krypa till kojs så jag orkar med planering av verksamheten på jobbet imorgon. Hösten är här, whether we want it or not!

Och så några bilder från veckan som gick:

Hade bröllopsgenomgång hos Cila på måndag kväll. Fick ett så vackert armband med örhängen i gåva. Hade jag verkligen inte behövt få! Men tackar så hjärtanes.
Hade finbesök av Therese och pojkarna en eftermiddag.
Engelsmännin min <3
For ut till svärisarnas villa en sväng på onsdag eftermiddag. Sambon ville fiska...
... och jag var måttligt road.
På kvällen var det äntligen dags för sommarteater vid härliga Kyroboas kvarn! Pjäsen i fråga var Lumpänglars väg, och var minst lika bra som sin föregångare (Lumpänglar 2013).
Kyroboas är verkligen ett magiskt ställe!
På torsdag grillade vi tillsammans med Madde och Rico hemma i deras trädgård. En väldigt trevlig kväll som fortsatte ända in på småtimmarna.
På fredag blev vi med Audi!
Firade med mat vid Tesses Café.
Maria och jag hade pysselkväll inför bröllopet på fredag. Vi kämpade på bra!
Söndagsgöra...
Sista (semester)måltiden!

Vad har ni haft för er då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar