7 augusti 2016

Sunday

Söndag, och jag har inte hunnit skänka bloggen en endaste tanke på hela helgen. Eller nja, jag har mest tänkt att jag inte orkar uppdatera, prioriterar i stället annat. Och kanske det inte är så dåligt att ta lite paus mellan varven. Jag menar, det blev rätt intensivt med uppdatering under USA-resan. Och ärligt talat så har jag lite bloggtorka just nu... Men kanske det blir bättre efter ett tag! Har lite många järn i elden också med renovering och flytt.

I helgen har vi fått färdigt all ytrenovering, vi har hunnit en sväng till IKEA och därmed också skruvat alla våra nya möbler. Idag hann jag till och med tvätta fönstren! Lovar en lägenhetsuppdatering när jag har en lucka i kalendern. Ni vet, som vanligt bokar jag in allt för mycket, och sen när jag väl är ledig så vill jag hellre vara ledig än att sitta och glo i en datorskärm. Men allt det där ändrar väl nog sen när livet är tråkigt och grått igen i höst!

Tills dess, TACO HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar