18 augusti 2016

Kamerarullen

Här kommer några bilder från telefonens kamerarulle, så kanske ni hänger med lite bättre vad som hänt i mitt liv den senaste tiden:

 En dag när det ösregnade och haglade så hårt att vi fick gömma oss i uteförrådet på jobbet!
 Första möbeln vi flyttade en trappa upp. Kan säga att det var lite jobbigt att tömma, bära upp en våning och fylla igen...
 När Sebastian blev 29 firade vi med kräftkalas hemma hos svärisarna.
 Erkänner att det var kräftorna-jag 1-0...
 ... men vilken tur då att min bf är kräftmästare. HAHA!
 Till efterrätt hade jag gjort vitchokladcheesecake.
 En frukost då jag slog på stort och gjorde både scones och pancakes.
 En smoothiemiddag som blev väldigt misslyckad (fick hälla ut och äta en chokladstång i stället)
 En annan frukost. Verkar som om vi slog på stort med sorterna!
 Första gången vid stallet på sju veckor. Skön ridtur, trots att det regnade så gott som hela turen.
 Att leva i flyttkaos.
 Älskar verkligen vårt sovrum, men är lite sur på att vi kommer behöva en ny säng... Sänggaveln har Basti gjort av en gammal ladudörr jag hade, och några gamla plankor.
 Äntligen ordning i garderoben! Konstaterade att vi har väldigt olika färgkod på våra kläder... Han mest svart, jag mest randigt!
Skönt med lite bättre väder, så jag äntligen kunde cykla till och från jobbet.

1 kommentar:

  1. Vad fint ni har det. Och nu verkar så lycklig och glad nu, vilket är roligt att se och läsa :)

    SvaraRadera