28 augusti 2016

Bostadsmässans favoriter, del 4

Nu kommer sista delen med bilder från bostadsmässan i Seinäjoki, som jag och Madde besökte sista helgen i juli. I detta inlägg ska ni få se mina favoriter från sovrum, badrum & bastu, allrum och grovkök.

Alltså tegelväggar måste ju vara det snyggaste som finns? I kombination med "betong"dörrar var det riktigt läckert, enligt min mening.
Vit bastu, snyggt, men kanske inte så praktiskt?
Annorlunda bastupanel.
Tyckte att de flesta av barnrummen var väldigt likadant inredda...
Denna byrå hade jag kunnat ta hem!
Så snyggt med svarta bastur, tycker jag!
Fint, men ni förstår kanske att man tröttnade efter fem likadana barnrum?
Intressant planlösning på kök och vardagsrum!
Jag gillar symmetri.
Ett snäppet snyggare barnrum.
Grovköket jag tyckte mest om på mässan.
Har jag sagt att jag älskar tanken på ett eget badkar? Kaklet var dessutom vrålsnyggt.
Skåpet!
Inte så dumt med inbyggda hyllor i vessan, har tidigare bara sett det i badrummen..
Snyggaste bastun, helt klart!
Sa jag att jag har pippi på badkar?
Snyggt med stenvägg i vardagsrummet!
Där vid brasan hade jag gärna suttit och myst en ruggig höstkväll.
Mitt absoluta favorit kontor/gästrum!
Och definitivt det snyggaste barnrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar