3 mars 2014

To go or not to go


Nå hej påå edar! Äntligen måndag och tillbaka på jobbet. Tyvärr så har jag hela natten plågats med torr hals. Vaknade upp lite krasslig, och ett och annat "atschoo" har kommit ur mig idag också. Så nu funderar jag ifall jag ska släpa mig till Jeppis på zumba eller ej ikväll. Är fortfarande så bra i skick att jag kunde köra ett träningspass. Men tänker att om jag stannar hemma så blir jag troligen inte SÅ mycket sjukare, men antagligen om jag åker. Vill träna, men vill inte bli sjuk. Dagens dilemma, indeed. Sen funderar jag på att plantera om mina blommor nån dag. Problemet är bara att min Monstera nu blivit så stor att jag inte har nån innerkruka att plantera om den i. Hmm.. Ett annat bekymmer för stunden är vad jag ska äta till middag. Det finns både köttsås och maletköttsås, men bara potatis åt en person. Och vi åt potatis idag på dagis så jag är inte särskilt sugen. Har massor med ägg som egentligen gick ut i helgen som jag borde göra nåt av. Funderar på en omelett. Men då har jag ingen sallad att äta till, om det blir maletköttsås-omelett. Höh, livets dilemman en helt vanlig måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar