23 mars 2014

Helgens

Dåligt med uppdateringar i helgen, har varit bisi bisi bisi! Men bara roligt bråttom. Tänkte visa er det mesta i bild. Tyvärr vet ni ju hur duktig jag är med kameran... Nå, nån bild har åtminstone fastnat, det är väl bättre än inget alls!

Fredag:
 Jobboutfit: tröja Cubus, mönstrade leggins H&M
 Outfit 2: gymtime! Och ja, det börjar nog verkligen bli dags att kassera dedär Ellos-träningstightsen mina... Alldeles genomskinliga och söndertvättade!
 Fredagskvällens outfit: samma mönstrade leggins, vit topp och jeansskjorta + nya halsduken från Gina
 Fredagsmys på Kaffistogon med Tasty Daze acoustic!
 Kalle, it spelar do väl sönder strängan på Bennys gitarrin!? -2...
 En del folk på plats och smarrig mat: Sticky ribs, franska, nån slags coleslaw, och till efterrätt Key Lime Pie. Trevlig kväll med fin musik!

Lördag:
 Bestämde mig för att rulla håret inför kvällens Vasa-besök!
 Gjorde varsin megaportion med Fazerinamousse åt mig och Kalle. Oj namii!
 Halvnerdragna rullgardiner i sovrummet betyder definitivt vår och sommar!
 Härligt i bilen påväg till Vasa
 Hejheej!
 Dethär hade vi väntat på sen november: KAJ på Wasa Teater!
 Och ja, det var precis så fenomenalt som väntat. Kevin, Axel och Jakob slutar aldrig förvåna mig!
 Efter föreställningen plockade vi varsin karkkipåse åt oss på Makuuni, och styrde sen kosan mot Smedsby och Smith's Burgers. Ett första besök för min del, men definitivt inte sista! God mat och härlig stämning. En riktigt toppenkväll, tackar kusinerna Heidi och André för sällskapet!
 Och en selfie innan läggdags. Håret sket ju sig, förresten. Blev bara sådär halv-lockigt. Men gick väl bra i alla fall...

Söndag:
 Först mat på Amarillo, sen Cinemabowling i sällskap av mor, far, Kalle, Kati och John. Ett mycket trevligt sätt att spendera en söndagkväll!
 Flickona VS Pojkan. Och tur var väl det, flickona var skiiiit och karan var superbra!
Mamma vann i vårt lag! Med 224 poäng, jag med 200 och Kati med 168. Efter TRE omgångar... Hahaha! John som vann i pojkarnas lag hade typ 400. Åhå. Men jag fick i alla fall två strikes! Yeea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar