15 november 2013

So much to do, so little time

Vissa dagar blir bloggen mer lidande än andra. Som exempelvis när jag jobbar 8:30-15:30 och ska fixa mat, umgås med sambon samt bila iväg till Nykaabi för en kvällstur med tant-Elli. Eller när jag både ska hinna gymma, duscha, hämta loppisfynd och hälsa på Linn-Ling i Vörå. Skicka iväg sambon på övning till Vasa. Sånt. Nu vilar jag på maten några minuter innan jag hoppar i gymkläderna och traskar uppför backen, så därav extra tiden. Tänkte bara låta er veta att jag lever, och att jag försöker så gott jag kan. Men med viss risk för dålig update i helgen...
Vi har både kalas och IKEA-resa på agendan. Och däremellan lite biltvättning och matlagning och presentköpande och hemma-tid. Men ni kan ju alltid följa mig på Instagram! mariaheikkilae heter jag, försöker uppdatera lite oftare med bilder där. Annars får ni bara sånahär stiliga bilder att se på:

Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar