6 september 2013

Pizzaperjantai


Slut på veckan, äntligen fredag! Började denhär dagen med ett HVC-besök som efter jobbet klockan halv fyra också resulterade i ett apoteksbesök. Urinvägsinfektion och fem dagars antibiotikakur it is... Annars härligt höstväder ute idag! På dagis var vi ute på en riktigt skön promenad, lekte och skojade och hade det bra. När jag kom hem vände jag ihop en kaka och väntar nu bara hem gubben så ska vi styra kosan mot Nykaabi. Blev bjudna (okejokej, jag bjöd in oss!) på pizza till mor & far ikväll, så slapp vi göra pizza själva som vi funderat. Sen ska jag försöka övertala andra halvan att kolla Jurassic Park i 3D ikväll (på nya tv:n!) och bara slappa på soffan. Känner mig riktigt trött faktiskt... Imorgon har jag lovat att vara funktionär nån timme på NURK's dressyrtävlingar, och sen borde jag hinna med en Elli-tur också. Ettäs sellasta tänä viikonloppuna!

2 kommentarer:

  1. Aj de va en sån ryggvärk.. UVI e jo iaf bort på några dagar! Men e kan ju byri kom oftari tå man en gang ha hadd e. Do får nou ta å kom över din karpalo-skräck från klassrejson å böri ät tranbären som förebyggand! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gissar nog att he kan ha vari ihopkopplat joo.. Har faktiskt aldri tidigari i mett liv (va ja vejt åv iaf) had na urinvägsinfektion, å ska hoppas ja int böv ha e namejr helldär! ja sko väl nog måst gö he joo :D elär kanski havtorn funkar å!?

      Radera