21 september 2013

En snorig lördag som denna

Sovit nästan 12h inatt, med undantag för 2,5h frustration och evigt vändande från sida till sida när jag försökte stänga ut Kalles snarkande och sparkande. Nu ligger jag kvar i sängen och inväntar frukost. Gissar att jag får vänta ganska länge... Fortfarande riktigt krasslig idag. Igårkväll hade jag stegring också, men åtminstone nu känns det som om det har avtagit.
Vi har inga som helst planer idag. Var påväg på en ridtur med tant Elli men det hamnade jag att skjuta upp till nästa vecka pga mitt skick. Hade tänkt börja på med kontoret idag också men det får vi väl skippa. Har lite svårt att tro att Kalle gör det frivilligt själv... Så summa summarum: ska vira in mig i täcket och slappa på soffan idag, om jag får bestämma!

Vad gör du denna mulna lördag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar