26 september 2013

Mobilbloggar

Vilken regnig och dyster torsdag vi har! Tog till och med bilen till jobbet idag när det regnade så mycket.  Kidsen jag skickade ut torra klockan tio kom in genomdränkta (trots kurakläder) klockan halv elva.  Tur att jag hade bäddtur idag och inte behövde gå ut... Vi hade så många borta idag också att jag skippade vilan, sökte farsdagsinspiration istället.

Nu funderar jag på vad vi ska göra för mat idag. För tillfället lutar det mest mot fiskpinnar och spenatsås. Sen blir det för mig att hoppa i bilen och söka mig på en ridtur med tant Elli. Fröken Nylund ska jag också försöka hinna träffa ikväll. Och sen är det fredag igen!  Say what...

Och detta med att Mobilblogga var nog inte min grej... Tog ju bara en halv evighet att skriva dessa rader. Tack och nej tack till autocorret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar