6 maj 2013

Kvällsupdate

Några bilder innan läggdags:
Ibland kommer mina lockar fram, men bara lite. Som t.ex. igår efter duschen. Önskar att jag fick tillbaka mina högstadie-lockar igen!
 En Mimmi
 Svärmor hade varit duktig och målat stolarna första varvet (en är målad två varv och det ser helt skapligt ut)
Kalles mommo meddelade att hon sytt färdigt 1. vardagsrumsgardiner x3
2. sittdynorna till stolarna x4 3. köksgardinen 4. löpare till matsalsbordet
5. badrumsgardinen. Nu ska jag ännu fråga om hon orkar sy två dukar till vardagsrumsbordet...
Skulle ju ta en bild på soffan och vitrinskåpet som för tillfället huserar i "monstersprintern", men glaset var så smutsigt så jag borde nog egentligen ha låtit bli! Skitot å eländit...

Skoldag imorgon 8:30-12, liftar med klasskompisarna från Vasa. Så även om jag egentligen borde skriva anteckningar inför litteraturseminarium just nu väljer jag att slänga mig i säng. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar