30 maj 2013

Feil i hovooo!

Gjort idag:
-latat mig
- donat på i lägenheten
Och köpt ny cykel! Tack alla som gav mig en slant i examenspresent, det är tack vare er jag fick mig en såhär fin cykel!
Hämtade hem vårt barbord idag också! Tyvärr fattades två skruvar så det blir morgondagens projekt...
 Pappa hämtade hem vår nya säng, tjohoo!
 Var så ivrig att jag byggde ihop den genast - och blev nöjd när jag lyckades!
 Nån annan som har snöat in sig på stjärnor i år......
 Fädit!
 Har skaffat ny klocka också. Hängde upp den i matsalen!
 Sen ansåg jag mig ha bra flow - så jag började på med pusslet known as vitrinskåpet...
 Stod på lappen att det skulle ta 45min att montera ihop... 2h satt jag och svor och gormade och kliade mig i skallen. Såhär långt kom jag!
Sen sprack det när jag skruvade, och jag blev superförbannad och gav upp för kvällen, svettig som en gris.
Blir så jäkla arg när jag inte klarar av saker själv!!! Även om jag är kvinna vill jag kunna hantera en borrmaskin och sätta fast panel med stiftpistolen osv... Känner mig så hjälplös! Och det gör mig förbannad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar