8 oktober 2019

Lost in my camera roll

Här kommer en hel drös med bilder från slutet av september/början på oktober, som aldrig hittade sin väg hit till bloggen. Några av dem har ni kanske sett om ni följer mig på Instagram (heimimmi), men annars har de senaste veckorna sett ut ungefär så här:

 Ruggigt väder, men vackra färger. Älskar att bo här vid Kimo Bruk!
 Barnet hade ögoninflammation, och mamman vabbade igen en gång. Favoritserien på tv medan hon tog sin middagsvila, förstås!
 Astor-frukost tillsammans med Louise en lördag morgon!
 ... åtföljt av loppisrunda! Singsby UF, Combo och Comboliina blev det denna gång. Och en hel del fynd gjorde vi nog!
 Har jag sagt att jag älskar glass?
 När sambon får för sig att börjar riva ännu lite till i tamburen..
 Min stora lilla kärlek <3
 Nachogratäng, alltså!
 På en skala från 1-10, gissa hur nöjd jag är över våra nya tapeter? #materiellycka
 Hon som älskar att gunga, i väder som väder.
 It's pancake o' clock!
 Höstfärger <3
 Sushifredag med Maria!
 ... och kladdkaka till efterrätt. Yummie!
 På miniloppis ute i byn. Elle ville aldrig komma hem, då hon hade så roligt med Hanna.
 På övernattning och pizzakväll hos föräldrarna. Kan aldrig sluta beundra vildvinet som växer på husgaveln den här årstiden!

När Madde skickar fina minnen ur sitt fotoarkiv <3
... när blev du så stor?
Hade torsdagsfeelis och tog en selfie i bilen på väg hem från jobbet. Älskar verkligen att ha fredagar lediga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar