18 april 2017

No ere nåo fäädi jiti!

Hej på er i solskenet! Hoppas ni har haft en lika skön påskhelg som mig. Jag kickstartade jobbveckan med öppningsskifte, alltså väckning 0600.. Kan säga att det var ganska skönt att slänga sig en stund på vilan efter maten! Dessutom är det ju positivt att komma hem tidigt så man t.ex. hinner gå ut på en promenad innan sambon slutar jobbet. Ska strax hoppa i träningskläderna och plugga hörlurarna i öronen. Otroligt härligt väder ute! Om än solskenet inte riktigt stämmer ihop med temperaturen på mätaren...

Påskhelgen har främst gått ut på att umgås med familjen, äta, ta det lugnt, och äta lite till. Min magsäck är så uttöjd och magen krampar av allt godis att jag har riktigt svårt att vara. Därav rubriken (nu är det nog färdigt ätit!), får nog så lov att bli nån ändring på mina mat- och träningsvanor nu igen. Mår riktigt illa av att tänka på hur mycket jag stoppat i mig i relation till träningsmängden den senaste tiden.. Nee-e, he ska e bli ändring på! Försöka går ju i alla fall. Känner jag mig själv rätt så blir jag sjuk om ganska exakt tre dagar, och så går alla mina träningsplaner i stöpet, once again. Story of my life...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar