1 januari 2017

T V Å T U S E N S J U T T O N


Hej påå edar, och Gott Nytt År! Här i gården kör vi hårt på klyschan "nytt år nya möjligheter", så jag har idag börjat på med en C9-kur, precis som förra året den här tiden. Har verkligen misskött min kropp och knopp det gångna året, och nu hade jag tänkt ställa det tillrätta. Och det är inget nyårslöfte som jag håller i två veckor och sen är det över och jag ramlar tillbaks i gamla vanor igen. Nej. Nu ska både jag och sambon jobba hårt för att tappa ungefär tio kilo på var. Inte bara för att bli slankare utan också för att må och orka bättre. Tvåtusensjutton ska jag prioritera mitt eget mående och göra bättre val. Då tänkte jag att det skulle passa ypperligt med en C9-kickstart så här för att komma igång. Sen är det mindre fet och kolhydratstinn mat och mera motion som gäller. Har aldrig nånsin i hela mitt liv varit såhär tjock som jag är nu, och att ens gå förbi en spegel får mig att må riktigt, riktigt illa. Vill få till en förändring på den punkten. Har gjort det förut och vet att jag kan göra det igen. Men lite pepp och mycket fananamma så går allt. Wish us luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar