1 januari 2017

Mina mål för 2017

Som vanligt när det blir nytt år så sätter jag upp målsättningar för vad jag önskar av det nya året. Det kan handla om allt från vad jag vill uppnå eller vart jag vill åka. Målsättningarna för 2016 kan ni läsa om här. 2015 års målsättningar återfinns här, och "resultaten" här.

2017 har jag tänkt:

- Få en fast tjänst
- Gå ner i vikt, minst 12 kg, eftersom det är vad jag lyckats gå upp under 2016
- Besöka ett nytt land eller en ny stad
- Lära mig att vara mindre perfektionistisk hemma
- Leva hälsosammare (kost, motion, sömn osv.)
- Läsa åtminstone tre böcker
- Spara mera pengar
- Lära mig skjuta lerduvor
- Bli mer positiv

Och nu inser jag att mina målsättningar är ganska lika varje år. Upp till bevis då att jag faktiskt kan klara mina målsättningar denna gång. Kanske 2017 blir mitt år! Den som lever får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar