15 september 2015

The dirtking

I min telefon hade jag visst glömt bort att det fanns några bilder från helgens Rapakunkku. Eftersom jag inte själv körde skulle jag ju ha haft världens möjlighet att fotografera, kanske ni tänker. Men sini näe, jag var ju på kansliet. Så då var det bara att snabbt springa upp på kullen och kika när endera Ida, Kati eller Martin körde, och sen hastigt tillbaks och ta emot papper ur printern osv. Vilket betyder att systemkameran snällt fick ligga i väskan, och fram åkte endast telefonen. Men vilken tur då att jag har riktigt bra telefonkamera. Har åtminstone fått fångat några starter på bild!

Ida (nr 27):

Kati (nr 71):
 Och såhär gick det för Kati i A-finalen! 
 Inget allvarligt dock, hon snurrade inte ens runt utan föll bara sådär på taket, och skadade då armen i stöten.

Martin:
He va årets Rapakunkku he tå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar