24 september 2015

Sjukstugan utökad

Gissar att ni börjar bli ganska trötta på att höra om mitt negativa liv med datorproblem och sjukdom vid dethär laget, men eländet bara fortsätter.. Idag mår jag faktiskt lite bättre, har åtminstone inte stegring eller feber, och magen är pikulite bättre. MEN.. I natt vid femtiden vaknade jag av att Kalle vred och vände sig. En halvtimme senare sade han att han hade sjuk mage, och nån minut efter gick han och spydde. Sex gånger. Najs, så nu vet vi att det är nog magsjuka vi har, bara att min verkar vara lite lindrigare variant.

Så idag är vi båda hemma från jobbet. Sov ganska länge, Kalle bänkade sig i soffan framför Playstation. Själv kände jag mig rätt pigg och energisk, så jag tog tag i projekt: städa klädskåpet. Hmm, kanske inte världens bästa idé, nu är jag ganska trött och slut. Fick lägga mig ner och vila så fort jag blev klar. Försökte elda igång min gamla dator, men det visade sig att också den hade problem med laddaren.. Suck alltså, denna teknik! Ikväll måste jag tyvärr på första hjälpkurs mellan sex och nio. Lockar inte sådär jättehårt med dagsformen.. Men är det 100% närvaro så får de väl skylla sig själv när jag kommer dit och smittar dem. Såheså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar