22 april 2015

Livingroom

Okej okej, det börjar kanske bli lite tjatigt dethär om vårt "nya vardagsrum" nu.. Men jag bara måste få säga hur förvånad jag är! Hur kan en enda ny möbel förändra sådär mycket i ett rum? Det gjorde ju om hela rummet! Visst, vi möblerade och fixade ju om en del för att få nya soffan att passa in. Men alltså på riktigt, känslan i rummet är en heeelt annan nu. Matsal och vardagsrum sitter i ett, kolla själva:


Nu ska jag ha gamla trälådor (HOJTA TILL OM NI HAR NÅGRA ÖVERLOPPS) till bruna väggen, och rottingfåtöljen byter troligen plats. En ny matta och ett nytt soffbord, och så en liten Hektar-lampa till matbordet. Sen kan jag ju alltid önska mig en golv-Hektar i present också.. Ja, och så nånting till detdär fakin tv-hörnet. Hur döljer man världshistoriens fulaste målning, alltså!? Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki åt den som kommer på den idén!

Och PS nä, jag har fortfarande inte tröttnat på stjärnor i inredningen, och jag tycker ännu inte att det är okej att de är "ute"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar