24 oktober 2013

Gonna pack my bags and leave this town

En fullspäckad dag bakom, inte många minuter jag tagit det lugnt idag.. Började dagen 06:20 och sen bilande iväg till Jeppis. Naprapaten mellan 7:30 och 8, i en ilande fart till jobbet där jag egentligen började halv nio men var på plats 8:45. Full rulle hela dagen med FN-dagen firas osv. Slutade halv fyra och zoomade raka vägen till Jutas. Slängde i mig en mikrohamppis (hyi), hoppade i ridkläderna och trampade iväg till stallet. Fixade Elli i en ilande fart, red en snabb men effektiv tur, la tillbaka hästen ut i hagen och hoppas att Nina fixade resten... Duschade, snabbplockade ögonbrynen, fönade håret och drog igenom lite gelé och så var jag redo för Mary Kay-party kl 19. Hemma i Årvas igen kl 21, fixat färdkost tills imorgon, packat väskan, jadajada.. Nu återstår bara att få gubben att släcka av datorn och så bums i säng. Väckning runt 0400 imorgon, zzzz...

Och dagens bild får bli jag i ridhjälm. Från Instagram. Där ni ska följa mig på mariaheikkilae om ni vill få exklusiva Tallinn-uppdateringar i helgen. Okee? Okee!
He va he, häjtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar