17 april 2013

Wednesday evening

Kom hem från veckans AK-städning för ett tag sen, och skulle bara kolla en grej på datorn, men fastnade förstås här... Borde dansa 20 minuter flat abs och göra hantelövningar, men det är så svårt att komma sig upp ur soffan. Men träna måste jag i alla fall, eftersom det blev vilodag igår! Uppgiften jag skulle börja på med idag har jag inte heller gjort, utan packade istället. Så imorgon ska jag försöka att inte packa, utan bara skriva... Måste vara extra organiserad nu för att få allt gjort i tid!

Hade väl egentligen inte så mycket annat att säga, så bjuder på några bilder från idag som avslutning:

 Dagens jag!
 Ny tröja, inhandlad på BikBok i Trondheim
 Nästan alla skåp och lådor tömda (återstår en låda under sängen + alla köksskåp och förstås klädskåp och badrumsgrejer)
Nu blir det bara tomt och trist och ensamt här. Börjar få lite ångest för att flytta härifrån nu faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar