2 augusti 2013

I need your help!




Ska jag behålla nya gardinerna från Jotex eller inte?! Var duktig och satte upp gardinstången och allt för att få prova. Tyvärr var gardinerna lite tjockare material än jag tänkt mig, de hade gärna fått vara tunnare för att släppa igenom mer ljus... Så nu ska ni alla säga er åsikt - sovrumsgardiner, ja eller nej? Ifall ja, borde jag köpa ettpar helvita, "genomskinliga" istället? Känns på något vis så tråkigt med bara rullgardiner, men samtidigt skymmer ju gardiner de vackra valvfönstren... Gaah, svårt!

3 kommentarer:

  1. Jag röstar på helvita liti mejr genom skinliga! Meen så överanvänder ja jo toko å, så i min värld finns nästan int na anat ;)Pröv bo in er en stånd me gadinren så vejt do san ett na dagar ho do vill ha e! :)

    SvaraRadera
  2. Behåll gardinerna, du får säkert användning för dem i na senare skede. :) Å tycker du så så köper du nya ti sovrumme å lägger dem i na annat rum.

    SvaraRadera
    Svar
    1. fundera på he, tycker entå di e heilt stilrein å snygg å kosta int na mang euro :) men misstänker nog dem hamnar i ett annat rum i na skede.. vi ska si ho e böri kännas!

      Radera