30 november 2015

Hjulfesten 2015

I lördags hade vi den traditionella Hjulfesten med varmansgänget i NNSB. Bertby UF fylldes av skratt och gott humör. Vi fick supersmarrig mat med efterrätt, vi hade prisutdelning, lotteri och vår relativt nya tradition: Årets brummare. Sen avslutade vi med dans hela halva natten lång. En riktigt trevlig tillställning, som vanligt! Systemkameran hade jag faktiskt tagit med mig, men alltså bilderna... Jaa, om jag säger att det inte riktigt blev som jag hade tänkt mig så är vi inte långt ifrån sanningen. Hamnade att fota med blixt. Var tydligen lite för full för det. Summan av kardemumman: Inte så värst fina bilder. MEN! Jag fotade ju åtminstone.

Min syster och Kalles syster fick mötas i Årets brummare!
Ida knep segern och den eftertraktade skumpaflaskan!
Kvällens band: Two Zides.
Emelie och Kati rockade loss på dansgolvet.
Kaväärasi.
Mor och son.
Ett försök till selfie innan läggdags. Trodde tydligen att jag var Hollywoodfru eller nåt.
Nyt nukkumaan!
Tack och förlåt för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar