17 juli 2015

Frågestund!

HA! Ett litet blogginlägg hann jag i alla fall tidsinställa åt er, så det inte blir alltför tyst och öde här på el bloggos. Brukar ju sällan ordna frågestunder här på bloggen, för att ja, det är ovanligt att jag får in några frågor.. Meen, man kan ju alltid försöka, och ni får väl helt enkelt bjuda till lite denhär gången.

Fire away! Nu får ni fråga mig (nästan) vadsomhelst, så ska jag svara enligt bästa förmåga när jag kommer hem! Har ni alltid undrat vilken som är min favoritfärg? Vad jag helst kollar för filmer? Vilka släktingar jag skulle bjuda på mitt bröllop? Vad är det läskigaste jag nånsin gjort? Hurudant hus jag vill bygga? Ja nu har ni alla chanser i världen att fråga. Frågestunden börjar NU!

7 kommentarer:

  1. Blir det husbygge inom närmaste framtid? Förlovning? Hund? Känslor inför ny arbetsplats? Vad gör du helst när du är ensam? Den hittils bästa dagen i ditt liv? Vad gör du om ett år?

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för frågorna! har nu svarat: http://www.mariaheikkila.blogspot.fi/2015/07/nagra-fragor-om-framtiden-och-livet-i.html

      Radera
  2. då ska ja passa på o fråga: ska vi ta o träffas nån dag? :D Och sen lite mer "frågor frågor" 1. Hurudant skulle ditt dröm bröllop vara, stort och pampigt eller litet och mysigt? 2. Vad är ditt bästa barndoms minne som du kommer ihåg? 3. Vilka är dina favorit inrednings affärer? 4. Va had du för fösta bil? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för frågorna! ska svara på dem snart :)
      och jo, absolut ska vi ta å träffas! ja har semester ännu nästa vecka. hur läng e du hemma?

      Radera
    2. he va nog jätte bra svara hede på bröllops frågan :D O jätte fina bilder, man fick nog en idee av hur ditt dröm bröllop sku si ut :) o he e alltid kul ti fantisera o då får man ju bestäm allt hur man själv sku vill ha he xD Ja e här ti slute av September, ja har kört nu ett par gånger förbi orvas då ja har vari ti Jepu o tänkt om ja sku ha svängt in o komi på en kopp kaffe :p

      Radera
  3. När tar universum slut? Skämt å sido :D 1. Vem e din förebild? Kändis och icke-kändis? 2. Favoritfilm? Och varför? 3. Vad va dina tankar om "träningsnördar" före du själv börja träna (gym)? 4. Vilken kändis sku du bjud på din nästa fest?

    Ha en fortsatt trevlig semester i Dublin och London!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för frågorna! haha, när tar universum slut, vår eviga fundering :'D
      ska ta och svara bara ja har liti tid över!

      Radera