2 december 2014

VIP-inbjudan

En jobbtisdag då vi samlade mossa i skogen, pysslade ljus (inspirerad av Anna-Lenas dotter) och övade inför nästa veckas julfest. Sambon var redan hemma när jag öppnade dörren 16:15 - det händer inte ofta! Vi funderade på veckans matlista och susade sen iväg till butiken. Positivt överraskad i kassakön idag, då Livsmedel gjort om sina kassor lite! Vände ihop korvgratäng med tortelloni till middag. Soffslappade en stund, men sambon drog fram gitarren och började rocka, så jag drog mig till sovrummet istället. Fick för mig att kolla min mejl, och sini där hade en inbjudan ramlat in!


Inbjudan jag fått var av Madeleine, man tackar! *anmäler mig illa kvickt* Nu känner jag nog mig som en av "ståor flickona" när jag blir inbjuden till VIP-evenemang. HEHEHE. Denna inbjudan är personlig, och gäller alltså inte bloggläsare. Men hey, du som bloggar, ta och kolla din mejl! Kanske du också fått en inbjudan. Jag kommer gå loco i Amalia, det gör jag alltid när jag börjar på... Lite crappy att bo granne med Oravais-butiken?? You don't say.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar