30 november 2014

Träning v. 47 & 48

V. 47:
Måndag - cykla 3km, zumba 1h
Tisdag - cykla 3km, zumba 1h
Onsdag - cykla 3km
Torsdag - ledigt
Fredag - promenad 2 km
Lördag - ledigt
Söndag - ridning 1h

V. 48:
Måndag - zumba 1h
Tisdag - cykla 3km, zumba 1h
Onsdag - cykla 3km
Torsdag - cykla 3km, promenad 1h 20min (6-7 km)
Fredag - ledigt
Lördag - cykla 4km, ridning 1h
Söndag - ledigt

Fortsättningsvis inte helt frisk, helt otroligt! Men nu har jag ansökt om tre veckor julledigt, så hoppeligen ska det reda upp sig då.. Har insett nu att det inte blir nån gymträning mer dethär året, och det är sorgligt samtidigt som det är skönt. Får fokusera mer på andra saker i livet en stund. Njuta en smula extra utan att alltid behöva tänka på vad jag stoppar i mig och när jag ska hinna träna. Men visst ska det bli skönt att komma tillbaks till gamla rutiner! För som min kropp ser ut just nu tänker jag verkligen inte se ut resten av livet.. Nä, septemberformen ska tillbaks, och därmed basta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar