24 november 2014

Omvänd frågestund

Som jag redan nämnde har jag många inlägg på lager. Detta är ett sånt som inspirerat via andra bloggare. Här i veckan hade Malin ställt till med en omvänd frågestund, och det tyckte jag lät riktigt skoj. Har nån gång i tiden försökt hålla frågestunder här på bloggen, men det har ju inte gått sådär jättebra... Så i väntan på lite mod för att våga prova på nytt kör jag med detta alternativ. Inspirationen till designen hittade jag hos Karolina.

Jag skulle bli jääätteglad om ni alla som läser detta inlägg gör er besväret och kommenterar. Ni kanske förstår att det bästa en stackars liten bloggare vet är när det finns kommentarer att godkänna när man loggar in på sin blogg! Och som Christina brukar uppmana och uppmuntra - vi borde kommentera mera! (gäller även mig...)

5 kommentarer:

  1. Skoj! tack för länken <3

    1. Ja hej hej Malin heter jag. Bor i Pargas och jag är 23 år gammal. På dagarna tar jag hand om kidsen, Adam och Saga heter dom. Jag studerar också till socionom YH med btgl behörighet då jag inte är hemma mamma.

    2. Hittade din blogg via FB om jag inte minns helt fel. Har länge kikat in här ibland med senaste tiden hör din blogg till de som jag dagligen läser och gillar.

    3. Det bästa med din blogg är artigheten. Känner så igen frustrationen gällande mat och träning och förhållandet till dessa två.

    4. Har inget att klaga på :)

    5. Önskeinlägg, kanske något i stil med *hur ser mitt liv ut om 5 år* tankar?!? skoj att läsa om vad andra har för kommande plans i livet :) sen blir det ju inte alltid så i alla fall.. men lite mera om dina drömmar och mål i livet :)

    kram och tack för en fin blogg <3

    SvaraRadera
  2. 1. -Lillon (Caroline)
    -Kovik, Vörå
    -23 år
    -Hemmamor som vanligtvis jobbar på dagis

    2. Oj det minns jag inte. Det är nog länge jag läst den från och till, men nu i höst mera regelbundet! :)

    3. Att den är roligt vardaglig. Det är aldrig bara idag gjorde jag det och imorgon ska jag göra det... Utan du har alltid något extra att komma med också, som något recept eller bilder från hemmet och så vidare.

    4. Oj den var svår... Kommer inte på något just nu vad jag skulle vilja se mer av!

    5. Ett ''En bild i timmen'' -inlägg :D

    SvaraRadera
  3. Roligt med en annorlunda frågestund!
    1. Minna från Nykarleby, bor i Åbo, 23 år gammal och studerar kemi vid ÅA.
    2. Har följt med från första början.
    3. Helt klart ärligheten. Att du skriver om både det positiva och det negativa.
    4. Fortsätt i samma stil, mycket inlägg e bra, för jag läser bloggar hela tiden.
    5. Typ favoritfilmer?

    SvaraRadera
  4. 1. Alexandra från Vaasa, 25 och studerar utomlands. För det mesta så pluggar jag, umgås med mina vänner och spenderar tid med min lilla knasiga hund Karpo.
    2. Jag började nog läsa din blogg då jag såg via FB att du hade en blogg :)
    3. Jag älskar att läsa din blogg för att du skriver som många andra här tidigare ren nämt, ärligt, int bara "bra saker" utan också saker som du stör dig på, o de e många saker som ja själv ha kuna känt igen mig själv på :p Sen tycker jag om dina recept och inredning!! Tycker super mycket om din stil både när det kommer till musik, mat, inredning och ja det mesta :D Sen är det kul att läsa om dina tankar och funderingar, för då börjar man automatiskt reflektera om ens egna tankar, som t.ex. just det där med att resa utomlands, jag kollade direkt upp "volontär resor" till Africa o sånt xD hahah.
    4. Du får gärna fortsätta skriva som tidigare :D
    5. Ja sku kun tänka mig ett musik tips inlägg :)

    SvaraRadera
  5. 1. Nina, från Nykarleby, 26 år och är Avon konsulent och arbetssökande.
    2. Via Maria(tidstjuven) har nog läst i några år.
    3. Fin och bra vardaglig blogg!
    4. Skriv som tidigare :D
    5. Favoritprodukter i skönhetsväg, vad finns i din väska, välkommen till mitt skafferi där du berättar om favoritsaker som finns i skåpet och som alltid finns :)

    SvaraRadera