9 november 2014

Nytt hår på agendan

Är i desperat behov av ny hårfärg och inte minst - ny frisyr! Som jag redan berättat och visat så har mina vackra permanentlockar förvandlats till en risbuske utan dess like. Det som inte går lika enkelt att visa på bild är vad som hänt med mina ljusa slingor... Eftersom vattnet här där vi bor är väldigt dåligt, och rören gamla, så förvandlas mina ljusa slingor sakta men säkert och blir med tiden gröna. Inte snyggt alltså! Turkiet-resans starka sol blekte ganska bra, men nu börjar de gröna tonerna återvända. Så en ny hårfärg skulle verkligen inte sitta fel! Ska ta och ringa svärmor och boka in mig, gärna kommande vecka, så blir jag fin inför lördagens Hjulfest med NNSB. Vad har jag tänkt mig då? Jo, låt mig demonstrera:

 Dethär vill jag ha! Färgen är perfekt, och frisyren likaså. Skulle dock tillsätta...
... en liten sidecut!
2011-2012 hade jag sidecut, och trivdes väldigt bra. Det är nog frisyren jag känt att varit mest "jag" genom tiderna! Färgen jag hade då tyckte jag också riktigt mycket om.
När jag var som mest badass såg jag ut såhär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar