16 november 2014

Dagen efter Hjulfesten

Det visade sig igår när vi kom till Vexala byagård och årets uppslutning av NNSB's Hjulfest att jag glömt kamerakortet hemma i datorn. Inte bra alltså. Min telefon tar verkligen bajsiga bilder. Väntar så innerligt på skatteåterbäringen så jag får åka och köpa dendär Sonyn jag drömmer om! Då ska det minsann bli mera liv i mitt fotoalbum! Intalar jag mig... Nå, jag tog i varje fall några bilder med telefonen igår, och åstadkom idag ett halvtaskigt, suddigt fotocollage på Instagram. Varsågoda:


Idag har jag bara varit en halv kvinna. Mår fortfarande lite dåligt efter gårdagens dryckesintag. Och konstigt är det ju inte, såsom jag hävde i mig bubbelrosé och cider. Fyfan alltså. Varje gång jag dricker säger jag åt mig själv att jag ska sluta.. Meeen det glömmer man ju rätt fort! Tack och lov så blir det inte så ofta för min del. 

Just nu ligger jag och funderar om jag ska våga äta nåt eller inte. Har bara ätit en Ruispalat-smörgås och druckit en kopp te hos Petra & Anders i morse. Siktar in mig på chips ikväll men något i matväg måste jag väl ändå trycka i mig innan dess. Jaja, makaroner och knackkorv får det nog bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar