1 november 2014

Country by mail

Redan förra året trillade jag in på hemsidan Country by mail, där jag hittade massor av fina produkter. Vågade aldrig klicka hem nåt, men kom inte ihåg varför. Nå, idag kom jag att tänka på dendär julstjärnan jag tänkt beställa därifrån förra året, och bestämde mig för att göra det i år istället. Hittade förstås massa andra fina saker också, kolla nu på detta:

 Skulle beställa JUL
 Ett M åt mig, ett K åt Kalle, på toppen av vår nya sänggavel, skulle bli perfekt!
 I år TÄNKER jag beställa denna! Har haft den på hjärnan i ett år nu, och den kostar under 15€ just nu. Kommer bli perfekt i vardagsrumsfönstret!

Ja, jag hade redan samlat ihop några av dessa saker och tryckt på "till kassan" när jag märkte hur dyr frakten skulle bli. 15€ för ett pyttelitet paket, bara för att det ska skickas till Finland. Så nu undrar jag, är det nån av er där ute som skulle vara intresserade av att beställa nåt, så kan vi dela på frakten? Itt e ja na kniido it... Liti ekonomisk bara!

1 kommentar:

  1. Sir fint ut! :) Men vågar itt fara in på hejmsidon å skåda fö he kan bli faalit har ja på känn.. :) Har nämligen ett 100€ s ellospaket påväg hejm till me så måst skärp me liti no :)

    SvaraRadera