20 oktober 2014

Träning v. 41 & 42

Vecka 41:
Måndag - cykla 3km, zumba 1h
Tisdag - cykla 3km
Onsdag - cykla 3km
Torsdag - promenad 1h (6 km)
Fredag - promenad 2 km
Lördag - trädgård 2h, promenad 1,5h (9 km)
Söndag - trädgård 1,5h, promenad 1h 40min (10 km)

Vecka 42:
Måndag - cykla 3km
Tisdag - cykla 3km
Onsdag-Torsdag - ledigt
Fredag - cykla 3km
Lördag-Söndag - ledigt

Usligheterna fortsätter. Fortfarande förkyld (5 veckor imorgon) och förra veckan hade jag feber/stegring. Har helt spårat ur med ätandet och jag sväller som en ballong. Inte kul, men ser det som om jag experimenterar med kroppen och "bulkar" lite. Så fort jag är helt frisk ska jag ta mig i kragen. Längtar till gymmet, vill ha nytt program och nya rutiner. Kroppen ska få visa vad den är kapabel till. Snart! Hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar