7 oktober 2014

Träning v. 39 & 40

v. 39:
Måndag - ledigt
Tisdag - cykla 3km, zumba 1h
Onsdag - promenad 1h 55min (14km?)
Torsdag - ledigt
Fredag - ledigt
Lördag - cykla 4km, ridning 1h 10min
Söndag - ledigt

v. 40:
Måndag - cykla 3km, promenad 1h 20min ( 9km?)
Tisdag - cykla 3km, zumba 1h
Onsdag - ledigt
Torsdag - cykla 3km
Fredag - ledigt
Lördag - ledigt
Söndag - promenad 1h 40min ( 10km?)

Finns inte mycket mer att säga om de två senaste veckorna än att jag blir tokig om inte denna ihärdiga förkylning släpper snart! Kan, orkar eller vill varken träna eller äta normalt. Försöker hålla igång med promenader och zumba men kan inte ta mig till gymmet. Äter vad jag vill när jag vill och ser ut efter det. Vi kan väl kalla detta för ett experiment med kroppen... Lite bulk och vila inför nästa beachsäsong, okej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar