14 september 2014

Träning v. 36 & 37

Så för enkelhetens skull sätter jag nu upp träningen för två veckor i samma lista. Turkiet får bli en frizon som inte antecknas. Vi promenerade dagligen, men det räknas väl egentligen inte som träning om man promenerar till och från matställen och havet... Därför består må-to i denhär träningsveckan av vecka 36 och fre-sö av vecka 37.

Överlag kan jag väl säga att början på vecka 36 inte innehöll ett enda fusk (så när som på 100g mörk choko) medan resten av veckan och hela vecka 37 innehållit oändligt med fusk. Har verkligen inte sparat på kolhydraterna under resan, och det märks. Både utåt och invändigt. Min kropp mår så fruktansvärt illa just nu, så det ska bli fantastiskt skönt att börja äta "vanligt" igen. I'm gonna thank myself later.. Passade på att väga mig hemma i Jutas också,vågen visade bara plus några hundra gram, men gissar jag rasat i muskelmassa istället. Nå, får jobba på det!

Måndag - PW 44min, cykla 3km, zumba 1h
Tisdag - gym 55min
Onsdag - cykla 3km + 4km, ridning 1h 10min
Torsdag - gym 1h 10min
Fredag - cykla 3km
Lördag - ledigt
Söndag - cykla 4km, ridning 1h 10min, promenad 1,5h (11km)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar